Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 22.08.2019r.

Wskaźniki

Poniżej znajdą Państwo wskaźniki efektywności, obowiązujace w TelePolska Sp. z o.o.

Średni czas oczekiwania na przyłączenie do sieci (w dniach): 52 dni

 

Liczba uszkodzeń przypadająca na 100 linii: 1,65

 

Wskaźnik sprawności usuwania uszkodzeń (%): 87,5 %

 

Średni czas oczekiwania na uzyskanie połączenia (sek.): 2,71 sekundy

 

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000