Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 21.03.2019r.

Strefa Klienta

W tym dziale znajdują się ważne informacje dotyczące korzystania z naszych usług, dodatkowych opcji i funkcjonalności, płatności, dokumenty i formularze, słownik objaśniający różne pojęcia związane z usługami a także często zadawane pytania i odpowiedzi.
Zachęcamy do zapoznania się z nimi.

Obsługa Klienta w TelePolska

Pracownicy BOK zajmują się doradztwem i obsługą klientów. Udzielają wszelkich informacji dotyczących usług oraz zapewniają wsparcie w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów. Informują na temat rachunków, billingów oraz zapewnią pomoc techniczną.

Bieżąca obsługa telefoniczna odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00 pod numerem telefonu Biura Obsługi Klienta +48 22 397 33 33 lub także drogą mailową pod adresem bok@telepolska.pl

Wszelką korespondencję pisemną prosimy kierować na adres:

Biuro Obsługi Klienta
TelePolska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

Faksy prosimy wysyłać pod numer:
+48 22 397 33 99

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000
x

Szanowni Państwo,

w związku z wzmożonymi nieuczciwymi praktykami konkurencji, informujemy, że TelePolska Sp. z o.o. nie rezygnuje z umów z Klientami i nie wysyła kurierów w celu podpisania nowych umów z innymi firmami telekomunikacyjnymi. Firma funkcjonuje prawidłowo, nie ma żadnych problemów z łączami o czym informują nieuczciwi telemarketerzy. Prosimy zgłaszać na naszą infolinie przypadki takich połączeń, w których pada stwierdzenie, że TelePolska na dniach wyłączy klientów i trzeba podpisać nowe umowy. Prosimy o czujność!