Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 20.04.2024r.

Jak korzystać z usług?

Wszystkie osoby zainteresowane usługami TelePolski prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 397 33 33 lub kontakt mailowy pod adresem bok@telepolska.pl.

Jak zostać Abonentem TelePolska?

Proces zmiany operatora na TelePolska Sp. z o.o. jest wyjątkowo prosty i nie wiąże się ze zmianą dotychczasowych numerów telefonicznych, ani instalacją żadnych dodatkowych urządzeń.
Zadbamy o dopełnienie wszelkich formalności i w Państwa imieniu dokonamy procesu wdrożenia usługi.
Wystarczy podpisać umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych z TelePolska, aby zacząć oszczędzać na usługach telefonicznych. Nasz doradca przygotuje komplet dokumentów, a następnie, po podpisaniu ich przez Państwa, przekażemy je do Operatora, który dotychczasowo świadczył Państwu usługi telekomunikacyjne (druk "Oświadczenie o rozwiązaniu umowy abonenckiej").
W konsekwencji wyboru TelePolska jako swojego nowego Operatora, nastąpi rozwiązanie umowy z obecnym Operatorem telekomunikacyjnym. TelePolska przejmie całą obsługę Państwa linii. Numer telefonu nie zmieni się, nadal będą Państwo podłączeni do dotychczasowej infrastruktury telekomunikacyjnej.

Jak skorzystać z usługi PREFIX 1053 TelePolska?

Podpisując umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych z TelePolska Sp. z o.o., mogą Państwo wykonywać tańsze połączenia w ruchu lokalnym, międzymiastowym, międzynarodowym oraz do sieci telefonii komórkowych z telefonów stacjonarnych. Zawarcie umowy nie powoduje zmiany dotychczasowych numerów telefonów, nie wymaga instalacji żadnych dodatkowych linii lub urządzeń, ani rezygnacji z umowy z dotychczasowym operatorem (abonament nadal będą Państwo płacić u dotychczasowego operatora).
Państwa numery telefonów zostaną aktywowane w naszym systemie, dzięki czemu możliwe będzie wykonywanie połączeń poprzez sieć TelePolska, obniżając tym samym koszty telekomunikacyjne. Za zrealizowane połączenia za pośrednictwem sieci TelePolska, otrzymają Państwo oddzielną fakturę.

Jak działa usługa łącza bezpośredniego?

Usługa Łącza Bezpośredniego jest świadczona poprzez instalację łącza i bezpośrednie podłączenie centrali abonenckiej Klienta do sieci telekomunikacyjnej TelePolska. W ramach tej usługi wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące obsługiwane są przez naszą firmę. Cały ruch telekomunikacyjny z danej lokalizacji przekazany jest do naszej sieci i rozliczany po naszych stawkach.
Przed podłączeniem potencjalnego Klienta przeprowadzona zostaje szczegółowa wizja lokalna, która umożliwia precyzyjny dobór najlepszego rozwiązania technicznego oraz zaplanowanie procesu instalacyjnego usługi łącza bezpośredniego. Zależnie od warunków technicznych Klient może zostać podłączony przy pomocy światłowodu, linii miedzianej lub radiolinii.
TelePolska doprowadza własną infrastrukturę telekomunikacyjną, pokrywając koszty związane z budową sieci dostępowej. Zastosowanie takiego rozwiązania nie wymaga zmiany numery telefonów, a dodatkowo umożliwia wykorzystanie dodatkowej numeracji telefonicznej, przyznanej przez TelePolska.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000