Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 25.04.2018r.

Działania na rzecz Klienta

W 2012 roku TelePolska obchodziła 10-lecie swojej działalności. Jubileusz był dla spółki okazją do dokonania oceny dotychczas podjętych działań oraz do wyznaczenia celów i zadań na kolejne lata, w tym także w obszarze podnoszenia jakości obsługi klienta i doskonalenia oferty usług telekomunikacyjnych.

W tym dziale znajdą Państwo dokumenty i narzędzia, które wdrożyliśmy w celu poprawy jakości świadczonych przez nas usług i obsługi klienta. Zachęcamy do wypełnienia ankiety. Dzięki zebranym wynikom możliwe będzie poznanie opinii naszych Klientów a także ich oczekiwań w stosunku do TelePolski.

 

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000