Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 18.10.2019r.

Płatności

Po każdym okresie rozliczeniowym otrzymają Państwo fakturę za usługi telekomunikacyjne świadczone poprzez sieć telekomunikacyjną TelePolska.

Faktura zawiera informacje, jakie połączenia zostały zrealizowane w danym okresie, jaka jest ich wartość, a także wszelkie inne należne opłaty za korzystanie z usług. Znajduje się na niej również informacja, w jakim terminie należy dokonać wpłaty.

Płatność za usługi mogą Państwo dokonać w dowolnym urzędzie pocztowym lub banku, korzystając z dołączonego do faktury formularza polecenia przelewu lub wpłaty gotówkowej lub wypełniając standardowy formularz polecenia przelewu lub wpłaty gotówkowej.

Opłaty za korzystanie z usług TelePolska Sp. z o.o. należy kierować na indywidualny dla każdego Abonenta numer konta, który znajduje się na fakturze przesłanej przez TelePolskę.

W razie problemów z płatnościami, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 397 33 33 lub mailowo pod adresem bok@telepolska.pl.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000