Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 19.07.2019r.

Aktualności

05.12.2013
Zarząd spółki TelePolska Sp. z o.o. nie zgadza się z treścią decyzji Prezesa UKE i traktuje ją jako stanowisko w sprawie, która ostatecznie zostanie rozstrzygnięta przez właściwy sąd. Doręczona spółce decyzja jest nieprawomocna a TelePolska Sp. z o.o. będzie [...] Więcej »
06.06.2012
Szanowni Państwo,   W lipcu 2011 roku TelePolska Sp. z o.o. przystąpiła do międzynarodowej inicjatywy Global Compact. W ten prosty sposób wyraziliśmy nasze poparcie dla dziesięciu zasad GC i rozpoczęliśmy prace nad ich wdrażaniem we wszystkich obszarach [...] Więcej »
21.02.2012
Od połowy lutego TelePolska rozpoczęła badanie satysfakcji Klientów. Działania mają na celu poznanie opinii Odbiorców na temat firmy i jej oferty, a tym samym poprawę jakości ich obsługi. W tym roku TelePolska obchodzi 10-lecie swojej działalności. Jubileusz [...] Więcej »
06.02.2012
TelePolska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk do umów zawartych ze współpracującymi z nią firmami. Dzięki temu, jasno określa reguły oraz standardy obsługi Klientów i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których powinni się stosować pracownicy tych firm oraz [...] Więcej »
14.07.2011
Celem powstania Kodeksu jest określenie jasnych, precyzyjnych standardów obsługi klienta i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których to reguł powinni stosować się pracownicy oraz przedstawiciele handlowi, działający w imieniu TelePolska Sp. z o.o. [...] Więcej »

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000