Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 04.10.2024r.

Aktualności

06.02.2012
Kodeks Dobrych Praktyk dla partnerów handlowych TelePolski

TelePolska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk do umów zawartych ze współpracującymi z nią firmami. Dzięki temu, jasno określa reguły oraz standardy obsługi Klientów i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, do których powinni się stosować pracownicy tych firm oraz przedstawiciele handlowi, działający w jej imieniu.

 

Kodeks został przyjęty przez TelePolskę Sp. z o.o. w lipcu ubiegłego roku. Wydarzenie to stanowiło  kolejny krok w rozwoju spółki i miało na celu zwiększenie wiarygodności spółki w zakresie świadczenia swoich usług telekomunikacyjnych i zaufania klientów.

Od 1 lutego br. KDP będzie obowiązywał również wszystkie podmioty działające w imieniu Operatora.
Nasi pracownicy od dawna respektują zapisy kodeksu. Dla optymalizacji jakości obsługi Klienta, do jego przestrzegania zobowiązane są także osoby zatrudnione we wszystkich firmach, które nas reprezentują – komentuje Agnieszka Kamińska, Kierownik ds. Trade Marketingu w TelePolsce. Do obecnych umów z partnerami handlowymi spółki i agentami, zostaną dołączone aneksy, których integralną częścią będzie Kodeks Dobrych Praktyk. Podpisując go, podmioty oferujące usługi TelePolski, zobowiążą się wykonywać czynności wynikające z relacji z klientami, z należytą starannością, w dobrej wierze i w dobrze pojętym interesie konsumentów.

Liczymy, że działania podjęte przez nas na rzecz szerzenia dobrych praktyk, znacząco wpłyną na podwyższenie poziomu oferowanych przez nas usług – dodaje Agnieszka Kamińska. Jak zapisano w kodeksie, do obowiązków przedstawicieli handlowych i pracowników Biura Obsługi Klienta należą m.in. udostępnianie Klientowi pełnych i kompleksowych informacji o ofercie i warunkach umowy, która będzie realizowana, dokładne przedstawianie się i informowanie, jakiego operatora reprezentują, oraz aktywne angażowanie się w wyjaśnianie zapytań Klientów.

Pliki do pobrania:
docInformacja prasowa_2012-02-01_Kodeks Dobrych Praktyk dla partnerów handlowych TelePolskiDOC (101.5 KB)
txtInformacja prasowa_2012-02-01_Kodeks Dobrych Praktyk dla partnerów handlowych TelePolskiTXT (2.83 KB)

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000