Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 02.12.2021r.

Aktualności

06.06.2012
Raport z postępów wdrażania zasad Global Compact

Szanowni Państwo,

 

W lipcu 2011 roku TelePolska Sp. z o.o. przystąpiła do międzynarodowej inicjatywy Global Compact. W ten prosty sposób wyraziliśmy nasze poparcie dla dziesięciu zasad GC i rozpoczęliśmy prace nad ich wdrażaniem we wszystkich obszarach naszej działalności.

 

Po raz pierwszy przedstawiamy Państwu raport z postępów wdrażania 10 zasad Global Compact na przestrzeni ostatniego roku. Raport został przygotowany w bezpośrednim odwołaniu do dziesięciu zasad Inicjatywy i obejmuje okres od 02.05.2011 r. do 30.04.2012 r. Zawarliśmy w nim zarówno dane, jak i ocenę naszych działań w raportowanym okresie oraz plany na przyszłość.

 

Na co dzień spółka TelePolska kieruje się w swojej działalności społeczną odpowiedzialnością, kładąc przy tym nacisk przede wszystkim na poszanowanie praw człowieka i ochronę środowiska naturalnego.

 

Kluczowym momentem w raportowanym okresie było przyjęcie przez firmę oraz wszystkich jej pracowników Kodeksu Dobrych Praktyk, który wdrożyliśmy w lipcu 2011 roku. Kodeks ten określa standardy obsługi klienta i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, a głównym celem jego przyjęcia było podwyższenie jakości świadczonych przez nas usług, co w efekcie przełoży się na wyższą satysfakcje naszych Klientów. W lutym 2012 roku do przestrzegania KDP zobowiązani zostali także partnerzy zewnętrzni firmy, z którymi współpracujemy w zakresie obsługi klientów oraz sprzedaży naszych usług.

 

Pragniemy zapewnić Państwa, iż udział w inicjatywie UN Global Compact jest dla naszej firmy ogromnym wyróżnieniem i motywacją do codziennej pracy. Dzięki niemu firma ma szansę rozwoju poprzez włączenie do ogólnej wizji działalności spółki wymiaru społecznego, dobroczynnego, który realizujemy poprzez projekty CSR.

 

Zapewniamy, iż dołożymy wszelkich starań, by w dalszym ciągu doskonalić naszą działalność oraz realizować nasze cele zawodowe zgodnie z przyjętymi zasadami Global Compact. Tym samym deklarujemy konsekwentne i długofalowe wspieranie tej jakże istotnej inicjatywy.

Pliki do pobrania:
docRaport Global Compact_2012-04-30DOC (168.5 KB)

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000