Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 02.12.2021r.

Aktualności

08.03.2012
TelePolska promuje wśród swoich abonentów akcję 1% z podatku

W marcu i kwietniu TelePolska będzie zachęcać swoich abonentów do przekazywania 1 % z podatków na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego. Wsparciem mają zostać objęte cztery organizacje współpracujące ze spółką w ramach programu Społeczny Operator Telekomunikacyjny.


W związku ze zbliżającym się okresem składania zeznań podatkowych, TelePolska promuje ideę przekazania 1% podatku na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego. W tym roku spółka chce zachęcać do przystąpienia do akcji m.in. poprzez wysyłkę do abonentów informacji o możliwości wyboru jednego
z czterech swoich partnerów (Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, Stowarzyszenie Centrum Młodzieży Arka w Radomiu, Fundacja GAJUSZ i Fundacja Dzieci Niczyje) i przekazania na jego konto 1 procenta ze swojego podatku. W korespondencji zawarto informacje o wszystkich organizacjach pożytku publicznego, które są partnerami Społecznego Operatora Telekomunikacyjnego.
Agnieszka Kamińska Kierownik ds. Trade Marketingu w TelePolska sp. z o.o. liczy, że w tym roku abonenci spółki licznie włączą się w akcję przekazania 1 % z podatków. Współpracujące z nami organizacje działają lokalnie lub w całym kraju, ale łączy je jedno, działają na rzecz potrzebujących dzieci i młodzieży. W ulotkach, które rozesłaliśmy do naszych abonentów zawarte są szczegółowe informacje na ich temat. Liczymy, że każdy z naszych Abonentów, po zapoznaniu się z ich działalnością znajdzie tą jedną, której zechce ofiarować pomoc.
To nie pierwsza tego typy akcja, w którą włączyła się TelePolska. W zeszłym roku spółka sfinansowała kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji GAJUSZ. Działania
z wykorzystaniem nośników outdoorowych prowadzone były w Łodzi i Warszawie, oraz
w Internecie.
W efekcie kampanii 1% za rok 2010 udało nam się zebrać 1 176 634,54 PLN. Dla Fundacji GAJUSZ jest to ogromnie ważna część budżetu, dzięki której jesteśmy w stanie dofinansować cały rok działalności Hospicjum Domowego dla Dzieci Ziemi Łódzkiej. W tym roku zbieramy również na budowę hospicjum stacjonarnego, którą rozpoczęliśmy w kwietniu 2011 r. – powiedziała Agnieszka Osendowska z Fundacji Gajusz.
Ubiegłoroczny sukces kampanii to sukces abonentów TelePolski. W tym roku do wyboru jest czterech partnerów Społecznego Operatora Telekomunikacyjnego. Każdy 1 procent przekazany na ich działalność statutową to świadoma pomoc abonentów TelePolski potrzebującym.

Pliki do pobrania:
docInformacja prasowa_2012-03-07_TelePolska promuje wśród abonentów akcję 1% z podatkuDOC (101.5 KB)
txtInformacja prasowa_2012-03-07_TelePolska promuje wśród abonentów akcję 1% z podatkuTXT (2.41 KB)

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000