TelePolska promuje wśród swoich abonentów akcję 1% z podatku W marcu i kwietniu TelePolska będzie zachęcać swoich abonentów do przekazywania 1 % z podatków na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego. Wsparciem mają zostać objęte cztery organizacje współpracujące ze spółką w ramach programu Społeczny Operator Telekomunikacyjny. W związku ze zbliżającym się okresem składania zeznań podatkowych, TelePolska promuje ideę przekazania 1% podatku na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego. W tym roku spółka chce zachęcać do przystąpienia do akcji m.in. poprzez wysyłkę do abonentów informacji o możliwości wyboru jednego z czterech swoich partnerów (Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, Stowarzyszenie Centrum Młodzieży Arka w Radomiu, Fundacja GAJUSZ i Fundacja Dzieci Niczyje) i przekazania na jego konto 1 procenta ze swojego podatku. W korespondencji zawarto informacje o wszystkich organizacjach pożytku publicznego, które są partnerami Społecznego Operatora Telekomunikacyjnego. Agnieszka Kamińska Kierownik ds. Trade Marketingu w TelePolska sp. z o.o. liczy, że w tym roku abonenci spółki licznie włączą się w akcję przekazania 1 % z podatków. Współpracujące z nami organizacje działają lokalnie lub w całym kraju, ale łączy je jedno, działają na rzecz potrzebujących dzieci i młodzieży. W ulotkach, które rozesłaliśmy do naszych abonentów zawarte są szczegółowe informacje na ich temat. Liczymy, że każdy z naszych Abonentów, po zapoznaniu się z ich działalnością znajdzie tą jedną, której zechce ofiarować pomoc. To nie pierwsza tego typy akcja, w którą włączyła się TelePolska. W zeszłym roku spółka sfinansowała kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji GAJUSZ. Działania z wykorzystaniem nośników outdoorowych prowadzone były w Łodzi i Warszawie, oraz w Internecie. W efekcie kampanii 1% za rok 2010 udało nam się zebrać 1 176 634,54 PLN. Dla Fundacji GAJUSZ jest to ogromnie ważna część budżetu, dzięki której jesteśmy w stanie dofinansować cały rok działalności Hospicjum Domowego dla Dzieci Ziemi Łódzkiej. W tym roku zbieramy również na budowę hospicjum stacjonarnego, którą rozpoczęliśmy w kwietniu 2011 r. – powiedziała Agnieszka Osendowska z Fundacji Gajusz. Ubiegłoroczny sukces kampanii to sukces abonentów TelePolski. W tym roku do wyboru jest czterech partnerów Społecznego Operatora Telekomunikacyjnego. Każdy 1 procent przekazany na ich działalność statutową to świadoma pomoc abonentów TelePolski potrzebującym.