Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 02.12.2021r.

Aktualności

07.10.2010
Ruszyła Kampania „Pozytywny Impuls”

W ramach współpracy pomiędzy Społecznym Operatorem Telekomunikacyjnym (SOT), a Stowarzyszeniem Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu, powstała Kampania „Pozytywny Impuls”.

Stowarzyszenie Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu to organizacja dobroczynna, angażująca się w działania na rzecz społeczności lokalnej – przede wszystkim dzieci i młodzieży. Prowadzi działania o charakterze edukacyjnym, kulturalno-oświatowym wychowawczym, profilaktycznym, a także konsultacje i doradztwo psychologiczne i pedagogiczne. Centrum Młodzieży „Arka” ma również na celu aktywizację społeczności lokalnej, angażowanie dzieci i młodzieży w działania użyteczne społecznie, a także koordynuje pracę Młodzieżowego Centrum Wolontariatu.

Społeczny Operator Telekomunikacyjny (SOT) to inicjatywa dobroczynna TelePolski Sp. z o.o.. SOT oferuje specjalny pakiet usług, z którego część dochodów przeznaczona jest na Organizacje Pożytku Publicznego. Oferta skierowana jest do klientów indywidualnych.

Abonent sam wybiera jedną z usług oferowanych w ramach Oferty Specjalnej SOT oraz jedną z Organizacji Pożytku Publicznego, na którą chce przeznaczać środki ze swojego rachunku. Następnie TelePolska Sp. z o.o. przekazuje określoną kwotę wsparcia na realizację celów statutowych wybranej przez klienta Organizacji - 2 złote z abonamentu oraz 2% od przychodu z wygenerowanych przez Abonenta połączeń. Co miesiąc, z każdą fakturą, klient otrzymuje informacje dotyczące wysokości wsparcia, jakie zostało przekazane z opłaconego rachunku. Abonent nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, otrzymuje gwarancję przejrzystości rozliczeń i pewność, że pomoc dociera do potrzebujących.

5 października 2010 r., w siedzibie Stowarzyszenia Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu odbyła się konferencja prasowa, podczas której zaprezentowano szczegóły Kampanii „Pozytywny Impuls”. W ramach akcji, oprócz oferty specjalnej projektu SOT, prowadzone będą działania marketingowe w prasie i radiu. Źródłem informacji będą również billboardy oraz ulotki.

Uruchomiona została także specjalna infolinia o numerze 801 911 555, z której część dochodu przekazywana jest na pomoc dzieciom. Podczas rozmowy konsultant udziela m.in. informacji na temat oferty SOT, a zainteresowany abonent może przystąpić do projektu. Akcję charakteryzuje łatwość przystąpienia i systematyczność niesienia pomocy. Możliwość uzyskania regularnego wsparcia przez organizację, przekłada się na bardziej efektywne planowanie działań. W praktyce oznacza to większy zasięg i skuteczność niesionej pomocy dla potrzebujących.

Pierwszą Organizacją Pożytku Publicznego, z którą została podpisana umowa partnerska w ramach projektu SOT, jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, na rzecz  którego regularnie przekazywane są środki finansowe uzyskane z rachunków opłaconych przez Abonentów. W czerwcu 2010 r. w Kraśniku odbyła się pierwsza wspólna akcja - XVI BIEG PO UŚMIECH. Od września br., SOT współpracuje również z Fundacją Gajusz z Łodzi. Poza przekazywaniem wsparcia, TelePolska i Fundacja Gajusz realizować będą wspólne działania mające na celu pomoc i wsparcie dla wszystkich nieuleczalnie chorych dzieci.

W ramach współpracy przy Kampanii „Pozytywny Impuls”, poza przekazywaniem środków, planowane jest również prowadzenie wspólnych działań i akcji promujących właściwe postawy społeczne oraz korzyści z niesienia pomocy potrzebującym.

 

Pliki do pobrania:
docxInformacja prasowa Pozytywny Impuls- nowa inicjatywa TelePolskiDOCX (11.81 KB)
txtInformacja prasowa_Pozytywny Impuls-nowa inicjatywa Tele-PolskiTXT (1.46 KB)

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000