Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 26.04.2024r.

VOIP

VOIP TelePolska to tańsze połączenia: 

  • lokalne,
  • międzymiastowe,
  • międzynarodowe,
  • z sieciami telefonii komórkowej.

Usługi telefonii VOIP TelePolska to innowacyjne rozwiązanie skierowane do firm, które chcą znacząco obniżyć koszty rachunków telefonicznych. Aby móc korzystać z połączeń telefonicznych poprzez Internet, wystarczy podłączyć dowolny aparat telefoniczny (z wybieraniem tonowym) do Internetu za pomocą bramki VOIP. Korzystanie z usługi umożliwia jednoczesne używanie Internetu.

Użytkownicy usługi otrzymują własne numery telefoniczne. Umożliwia im to odbieranie i wykonywanie połączeń z dowolnego miejsca: biura, domu, hotelu, zachowując ten sam numer telefonu, niezależnie od miejsca podłączenia do Internetu.

Telefonia internetowa umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń pomiędzy użytkownikami usługi VOIP, jak również z użytkownikami w sieci PSTN (połączenia lokalne, międzymiastowe, międzynarodowe i do sieci komórkowych).
 
Komfortowa komunikacja w biznesie.
Po dokonaniu instalacji bramki VOIP, użytkownik realizuje połączenia tak jak dotychczas, może również korzystając z usług oferowanych przez lokalnego operatora. Gdy użytkownik wykonuje połączenie telefoniczne, specjalna bramka zamienia głos w pakiety danych i przesyła za pomocą Internetu. Dalej usługa jest realizowana poprzez infrastrukturę telekomunikacyjną TelePolski, czyli poprzez sieć PSTN. Dzięki temu usługę wyróżnia na tle konkurencji wysoka jakość połączeń, gdyż połączenie jest realizowane w tradycyjny sposób.

Dopasowane rozwiązania techniczne
Bramki VOIP są dostępne w wielu wersjach, umożliwiając obsługę od 1 do 30 połączeń w tym samym czasie. Rozwiązanie techniczne, czyli rodzaj urządzenia i jego konfigurację dostosowujemy do Państwa potrzeb po zapoznaniu się z obecną infrastrukturą telekomunikacyjną.

Korzystanie z usług telefonicznych VOIP wymaga odpowiedniej szybkości i stabilności transmisji, dlatego do korzystania z usługi niezbędny jest szerokopasmowy dostęp do Internetu.

VOIP TelePolska :

  • Oszczędności, dzięki konkurencyjnym stawkom za połączenia
  • Bezpłatne połączenia pomiędzy użytkownikami usługi VOIP TelePolska
  • Możliwość wykonywania wszystkich rodzajów połączeń
  • Naliczanie sekundowe - taryfikacja w czasie rzeczywistym
  • Możliwość odbierania faksów
  • Wiele dodatkowych opcji: poczta głosowa, przekierowanie połączeń, połączenia oczekujące
  • Bieżąca kontrola wydatków poprzez rachunek szczegółowy: Billing on-line

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000