Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 02.12.2021r.

Aktualności

22.01.2013
Nowa kampania z myślą o babciach i dziadkach

„Pogadaj z babcią, pogadaj z dziadkiem” – tym hasłem TelePolska Sp. z o.o. i Fundacja Dzieci Niczyje zachęcają do wzięcia udziału w nowej kampanii „Dziadkowie i wnuki. Wspólna historia”. Akcję zainaugurowano w Dniu Babci, podczas konferencji prasowej w biurze Rzecznika Praw Obywatelskich.

„Dziadkowie i wnuki. Wspólna historia” jest pierwszą wspólną kampanią TelePolska Sp. z o.o. i Fundacji Dzieci Niczyje.

- Pomysł na kampanię narodził się w trakcie tzw. burzy mózgów, podczas jednego ze spotkań kreatywnych, które cyklicznie odbywamy z Fundacją – mówi Agnieszka Kamińska, Kierownik Biura Komunikacji i PR w TelePolska Sp. z o.o. – Do tej pory prowadziliśmy kampanie ukierunkowane głównie na pomoc dla najmłodszych, jednak od dawna marzyliśmy o tym by wreszcie stworzyć akcję mówiącą i skierowaną właśnie do osób starszych, czyli również do naszych abonentów. To właśnie ta grupa – osoby starsze, dominuje wśród całej liczby naszych klientów – dodaje.

Kampania skierowana jest nie tylko do dziadków, ale i do wszystkich wnuków. Jej celem jest wzmocnienie więzi międzypokoleniowych oraz roli dziadków i babć w życiu dzieci. Akcja zwraca także uwagę na rolę rodziców w budowaniu więzi międzypokoleniowej – istotną rolę w jej kształtowaniu odgrywają relację, jakimi darzą się rodzice ze swoją mamą i tatą. Pozytywne wzorce z góry uczą najmłodszych szacunku i szczególnego rodzaju troski dla osób starszych.

Akcji towarzyszą działania promocyjne – już w styczniu do dotychczasowych Abonentów TelePolski wysłane zostały specjalne ulotki – „List do dziadków”, które trafiły również do przedszkoli i innych placówek oświatowych. Prócz tego powstały 3 krótkie spoty, promujące kampanię w radiu. Prócz tego Fundacja Dzieci Niczyje przygotowuje działania edukacyjne, pomagające dziadkom i babciom w wspieraniu procesu wychowywania dzieci.

TelePolska Sp. z o.o. jest również sponsorem konkursu fotograficznego „Dziadkowie i wnuki”, do udziału którym zaproszeni są zarówno dziadkowie, jak i wnukowie. Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie zdjęcia przedstawiającego relacje międzypokoleniowe. Zwycięzców poznamy w marcu, podczas uroczystej wystawy zorganizowanej w Galerii Jabłkowskich w Warszawie.

Regulamin, karta zgłoszeniowa i szczegóły nt. konkursu znajdują się na na stronie http://fdn.pl/konkurs-fotograficzny-dziadkowie-i-wnuki

Pliki do pobrania:
docInformacja parsowa_Nowa kampania z myślą o babciach i dziadkach_2013-01-22DOC (102.5 KB)
txtInformacja parsowa_Nowa kampania z myślą o babciach i dziadkach_2013-01-22TXT (2.31 KB)

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000