Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 25.04.2024r.

Billing on-line

Kontrola kosztów rozmów telefonicznych.

Dzięki tej usłudze możesz w każdej chwili sprawdzić swój rachunek telefoniczny i poznać szczegóły wykonanych połączeń. Wykaz rozmów dostępny jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w Internecie, po zalogowaniu na stronie billing.telepolska.pl.

Czym jest billing on-line?

Billing on-line to wykaz wszystkich wykonanych połączeń. Możesz sprawdzić numer telefonu, pod jaki zostało wykonane połączenie, czas trwania rozmowy oraz jej koszt.

Nie musisz oczekiwać na zestawienie po pełnym okresie rozliczeniowym. Po każdej rozmowie możesz przejrzeć rejestr połączeń bezpośrednio w Internecie lub przesłać plik z billingiem na swój adres e-mail.

Przejdź do strony logowania: billing2.telepolska.pl

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000