Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 13.11.2024r.

Konsultant ds. Obsługi Klienta w dziale Reklamacji

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:

 

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA w dziale REKLAMACJI

 

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie, rejestrowanie oraz kompleksowe prowadzenie postępowania reklamacyjnego w oparciu o obowiązujące procedury i przepisy prawa, podejmowanie decyzji dotyczących uznania lub nieuznania reklamacji, prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej, współpracę z innymi działami w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji procesu reklamacji.

 

Wymagania:

· wykształcenie min. średnie,

· doświadczenie w zakresie prowadzenia procesu reklamacyjnego w branży telekomunikacyjnej,

· wiedza z zakresu obsługi komputera: praktyczna znajomość programów pakietu MS OFFICE,

· systematyczność i skrupulatność,

· umiejętności organizacyjne,

· zaangażowanie.

 

Mile widziane:

· znajomość prawa telekomunikacyjnego

· znajomość zagadnień związanych ze świadczeniem usługi WLR.

 

Oferujemy:

· możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie,

· miłą atmosferę pracy,

· umowę o pracę (pełen etat), pakiet opieki medycznej, fitness/siłownia,

· stabilne warunki zatrudnienia.

 

Aplikacje CV ze zdjęciem prosimy wysłać na adres:

rekrutacja-reklamacje@telepolska.pl

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

 

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000