Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 05.03.2021r.

Aktualności

TelePolska wspiera akcję Fundacji GAJUSZ - "Samotność nie jest dla dzieci"
24.04.2012

Na początku kwietnia TelePolska Sp. z o.o. i Fundacja GAJUSZ, rozpoczęły wspólną kampanię, promującą akcję „Samotność nie jest dla dzieci”. Jej głównym celem jest zbiórka pieniędzy na rzecz budowy stacjonarnego hospicjum dla dzieci z całej Polski.

Pomysł na kampanię „Samotność nie jest dla dzieci” narodził się już 1 października 2010 roku. Wówczas władze Miasta Łódź przekazały Fundacji GAJUSZ budynek przy ulicy Dąbrowskiego 87 o metrażu około 2000 m2, gdzie powstać miało stacjonarne hospicjum dla dzieci z całej Polski. Niestety, mimo upływu dwóch lat, stan budynku wciąż wymaga remontu i adaptacji na potrzeby hospicjum. Brakuje ok. 1,5 miliona złotych, by tę przestrzeń wypełniły uczucia, emocje związane z poczuciem bezpieczeństwa, troską, opiekuńczością.

W kwietniu do promocji akcji przyłączył się operator telekomunikacyjny TelePolska Sp. z o.o., z którym Fundacja współpracuje w ramach charytatywnego projektu Społeczny Operator Telekomunikacyjny.
Nasze wsparcie podzieliliśmy na dwa etapy – mówi Agnieszka Kamińska, kierownik Biura Komunikacji i PR w TelePolska Sp. z o.o. – Najpierw, wraz z kwietniowymi fakturami, wysłaliśmy do wszystkich naszych Abonentów specjalną ulotkę informacyjną, w której zawarliśmy wszelkie istotne wiadomości dotyczące akcji prowadzonej przez Fundację GAJUSZ. Broszury, prócz informacji o budowanym hospicjum, zawierały gotowy druk przelewu, na którym każda osoba, która zechciałaby wesprzeć inicjatywę Fundacji, mogła wpisać dowolną kwotę wsparcia. Drugi etap promocji kampanii rozpoczęliśmy wraz z 24 kwietnia – wówczas to swoja premierę miał nagrany przez nas spot reklamowy, który zobaczyć można w Internecie – dodaje Agnieszka Kamińska.

Dzięki tak szerokiej formie promocji akcji zwiększony został tym samym jej zasięg z lokalnego na ogólnopolski. 
Agnieszka Osendowska z Fundacji GAJUSZ jest przekonana, że każda złotówka oddana na akcję, to dodatkowa cegiełka dołożona do budowy hospicjum. To już kolejna inicjatywa, w której TelePolska razem z Fundacją GAJUSZ pomaga dzieciom z terenu województwa łódzkiego. Począwszy od czerwca 2010 roku, każdego miesiąca otrzymujemy darowizny na rzecz fundacji w ramach programu SOT (Społeczny Operator Telefoniczny). Jesteśmy przekonani, że połączone siły i wsparcie Abonentów TelePolski będą kolejnym sukcesem w budowie miejsca, gdzie poczują się bezpiecznie.
Przekazana pomoc sprawi, że mali pacjenci z całej Polski, którzy nie mają mamy i taty, znajdą Dom w budowanym przez Fundację hospicjum stacjonarnym.

Pragniemy by przestrzeń budynku wypełniły ciepło i troska. Powstaną tu małe, przytulne pokoje, z zabawkami, kolorową pościelą, gdzie dzieci będą mogły znowu być dziećmi. Wszystkie nasze działania kierujemy w stronę życia - nieważne jak długiego – dodaje Agnieszka Osendowska z Fundacji GAJUSZ.
Akcja „Samotność nie jest dla dzieci”, nie jest ujęta w określonych ramach czasowych. Zarówno Abonenci TelePolski, jak i wszyscy inni ludzie mogą dokonywać wpłat na rzecz budowy hospicjum w dowolnym dla siebie momencie. Bezterminowość tej inicjatywy daje możliwość zebrania pokaźnej sumy pieniędzy dla chorych dzieci, a w dalszym etapie wesprze również codzienne funkcjonowanie stacjonarnego hospicjum.

W celu uzyskania większej ilości informacji zapraszamy do odwiedzenia strony www.dzieckadom.com.
Zachęcamy również do obejrzenia filmu, promującego kampanię w Internecie:

http://www.youtube.com/watch?v=UrQmK8Foj0I

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000