Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityka Cookies TelePolska Sp. z o.o.
TAK, WYRAŻAM ZGODĘ
Ostatnia aktualizacja strony: 21.03.2019r.

Aktualności

Komunikat w sprawie awarii łączy
24.08.2018
Dotyczy Klientów, którzy obecnie nie mogą wykonywać połączeń wychodzących: Dla Klientów objętych awarią połączeń wychodzących uruchomiliśmy możliwość dzwonienia z wykorzystaniem prefiksu 1066. Należy go wyprać PRZED numerem docelowym (np. 1066 22 397 33 33). Za utrudnienia i wydłużony czas na usunięcia awarii serdecznie przepraszamy.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszej ofercie, podaj swój adres e-mail

Billing on-line

Przeglądaj bieżący billing rozmów i kontroluj swoje wydatki

Przejdź do strony logowania

Przejdź do strony logowania

Biuro Obsługi Klienta

tel. +48 (22) 397 33 33
bok@telepolska.pl

Infolinia

tel. 801 911 000
x

Szanowni Państwo,

w związku z wzmożonymi nieuczciwymi praktykami konkurencji, informujemy, że TelePolska Sp. z o.o. nie rezygnuje z umów z Klientami i nie wysyła kurierów w celu podpisania nowych umów z innymi firmami telekomunikacyjnymi. Firma funkcjonuje prawidłowo, nie ma żadnych problemów z łączami o czym informują nieuczciwi telemarketerzy. Prosimy zgłaszać na naszą infolinie przypadki takich połączeń, w których pada stwierdzenie, że TelePolska na dniach wyłączy klientów i trzeba podpisać nowe umowy. Prosimy o czujność!