Informacja prasowa z dnia 18 kwietnia 2011 r. TelePolska innowacyjna i odpowiedzialna społecznie W raporcie Odpowiedzialny Biznes 2010 opublikowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, spółka została wyróżniona za realizację programu SOT (Społeczny Operator Telekomunikacyjny). Jak można przeczytać w uzasadnieniu, zaletą programu realizowanego przez TelePolskę jest to, że na specjalnej ofercie abonenckiej korzysta każdy: abonent, organizacje społeczne, społeczności lokalne oraz sama firma. Do dziewiątej edycji Raportu Odpowiedzialny Biznes w Polsce wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń, TelePolska znalazła się w gronie 117 najlepszych praktyk. Ideą programu SOT jest oferowanie przez TelePolskę swoim klientom możliwości przekazywania środków z rachunków telekomunikacyjnych na rzecz wybranych organizacji pożytku publicznego, angażujących się w rozwiązywanie problemów dzieci i młodzieży. Jak zauważyła Agnieszka Kamińska – Kierownik ds. Trade Marketingu w spółce TelePolska: Rosnąca liczba firm wdrażających działania z zakresu CSR i fakt, że TelePolska wpisuje się w nie poprzez swój projekt – opierający się o długofalowe i regularne przekazywanie pomocy, daje nadzieję na zmianę świadomości i zaangażowania biznesu w działalność pomocową, a tym samym na pozytywne zmiany w naszym bliższym i dalszym otoczeniu. W ramach projektu SOT, którego realizację rozpoczęliśmy w czerwcu ubiegłego roku, współpracujemy z pięcioma organizacjami (Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, Stowarzyszenie Centrum Młodzieży Arka w Radomiu, Fundacja GAJUSZ, Fundacja Chcę Żyć i Fundacja Dzieci Niczyje) i planujemy nawiązanie współpracy z kolejnymi. Zaletą naszego programu jest fakt, że abonent wybierając usługę telekomunikacyjną z oferty specjalnej, otrzymuje atrakcyjny plan taryfowy i sam deklaruje, na którą spośród biorących udział w projekcie organizacji mają być przeznaczone środki – zakończyła Agnieszka Kamińska. Miesięczne wsparcie dla organizacji z każdego planu taryfowego to: 2 zł z abonamentu oraz 2% przychodu z wykonanych przez Abonenta połączeń na cele statutowe wybranej OPP. Co miesiąc klient otrzymuje informację o wsparciu finansowym, jakiego dokonał dzięki opłaceniu rachunku. TelePolska Sp. z o.o. to niezależny operator telekomunikacyjny, należący do grupy kapitałowej Tele-Polska Holding S.A. notowanej na rynku NewConnect, prowadzonym przez GPW w Warszawie. TelePolska działa na polskim rynku od 2001 roku. Klientom biznesowym oferuje funkcjonalne rozwiązania telekomunikacyjne obniżające koszty i umożliwiające większą efektywność komunikacji. W swojej ofercie posiada również atrakcyjne cenowo usługi dla odbiorców indywidualnych. Jest organizacją elastyczną, a oferta odzwierciedla najlepsze wzory na rynku światowym. Priorytetem działalności TelePolska jest świadczenie najwyższej jakości usług przy zachowaniu konkurencyjnej ceny i profesjonalnej obsługi Klienta. Wysoką jakość usług gwarantują doświadczeni pracownicy i nowoczesne technologie. Więcej informacji o TelePolsce: www.telepolska.pl, oraz o projekcie SOT: www.spolecznyoperator.pl. Dodatkowych informacji udziela: Michał Chmielewski michal.chmielewski@magnifico.com.pl kom. + 48 601 893 867