TelePolska bada satysfakcję Klientów Od połowy lutego TelePolska rozpoczęła badanie satysfakcji Klientów. Działania mają na celu poznanie opinii Odbiorców na temat firmy i jej oferty, a tym samym poprawę jakości ich obsługi. W tym roku TelePolska obchodzi 10-lecie swojej działalności. Jubileusz jest dla spółki okazją do dokonania oceny dotychczas podjętych działań oraz do wyznaczenia celów i zadań na kolejne lata, w tym także w obszarze podnoszenia jakości obsługi klienta i doskonalenia oferty usług telekomunikacyjnych. Do wyrażenia opinii na temat poziomu satysfakcji i oczekiwań z otrzymywanych usług a także obsługi, TelePolska zachęca swoich abonentów w specjalnym liście do nich skierowanym. Ankieta dostępna jest na stronie internetowej www.telepolska.pl. Można ją również wypełnić w wersji papierowej. Satysfakcja Odbiorców jest kluczowym czynnikiem w działaniu każdej firmy - Informacje, które zdobędziemy podczas badań, będą stanowić punkt odniesienia do pracy nad polepszeniem relacji z Klientami - mówi Agnieszka Kamińska, Kierownik ds. Trade Marketingu w TelePolsce. Dzięki ankietom możliwe będzie poznanie opinii Usługobiorców, a także ich oczekiwań w stosunku do firmy. Badanie pokaże również, jaka część standardów obsługi spełniana jest przez pracowników i współpracowników TelePolski – Chcemy dowiedzieć się, jakie są silne i słabe strony firmy w procesie kontaktów z klientami, a także ustalić, w których obszarach możemy zwiększyć swoją pozycję wobec konkurencji. Wiedza ta pozwoli nam na podejmowanie odpowiednich działań w celu maksymalizacji satysfakcji Abonentów – dodaje Agnieszka Kamińska. W lipcu 2011 roku TelePolska przyjęła Kodeks Dobrych Praktyk, który także od lutego br. został włączony do umów z firmami, współpracującymi z Operatorem. Podwyższanie standardów obsługi Klientów stanowi obecnie priorytet dla TelePolski.