Informacja prasowa 07.04.2011 TelePolska i Fundacja GAJUSZ promują kampanię 1% na YouTubie Trwa kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji GAJUSZ. Działania z wykorzystaniem nośników outdoorowych, radia i telewizji prowadzone są w Łodzi i Warszawie. Najnowszy film promujący kampanię można oglądać również na YouTubie i na fun pagu TelePolski. Chociaż kampania 1 % podatku ruszyła 1 lutego, to właśnie teraz, ze względu na zbliżający się okres rozliczeń podatkowych, wchodzi w decydującą fazę. Nasze billboardy i plakaty, zachęcające do przekazania 1 % podatku na rzecz Fundacji GAJUSZ, pojawiły się już w Warszawie i Łodzi – powiedziała Joanna Woźna, Specjalista ds. Trade Marketingu w spółce TelePolska. Kontynuujemy również emisję naszych spotów i reklam w rozgłośniach radiowych i TV. Teraz stworzyliśmy nowy spot, który można obejrzeć na YouTubie (http://www.youtube.com/watch?v=dOscr6y94ck) - zakończyła Joanna Woźna. W prowadzonej obecnie kampanii wykorzystywana jest nagrodzona przez Newsweek kreacja plakatów i spotów TV. W 2010 r. w konkursie 100% z 1%, w którym udział wzięły najbardziej kreatywne kampanie reklamowe zachęcające do przekazywania 1 % podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego, Fundacja GAJUSZ otrzymała dwa pierwsze miejsca w kategorii plakat ogólnopolski oraz spot telewizyjny. W celu popularyzacji akcji, TelePolska w korespondencji do swoich abonentów informuje ich również o możliwości przekazania 1 % z podatku na rzecz fundacji. Fundacja GAJUSZ działa od 20 lutego 1998 roku, jej celem jest wszechstronna pomoc przewlekle i nieuleczalnie chorym dzieciom oraz ich rodzinom z terenu województwa łódzkiego. Opiekuje się pacjentami oddziału onkohematologii Szpitala Klinicznego nr 4 im. Marii Konopnickiej przy ul. Spornej w Łodzi. Fundacja GAJUSZ od 2005 roku prowadzi Hospicjum Domowe dla Dzieci Ziemi Łódzkiej. Opiekuje się dziećmi długotrwale i nieuleczalnie chorymi, które dzięki całodobowej pracy lekarzy i pielęgniarek nie muszą przebywać w szpitalach, ale mogą być wśród bliskich, w domu. Hospicjum wypożycza sprzęt medyczny, zakupuje leki, wspiera socjalnie i duchowo otaczając opieką całą rodzinę. Od 2001 roku prowadzi również program pomocy prawnej dla dzieci ofiar wypadków komunikacyjnych na terenie całego kraju. Fundacja GAJUSZ to także 70 wolontariuszy, którzy wiedzą, że chore dzieci nie powinny być same. TelePolska Sp. z o.o. to niezależny operator telekomunikacyjny, należący do grupy kapitałowej Tele-Polska Holding S.A. notowanej na rynku NewConnect, prowadzonym przez GPW w Warszawie. TelePolska działa na polskim rynku od 2001 roku. Klientom biznesowym oferuje funkcjonalne rozwiązania telekomunikacyjne obniżające koszty i umożliwiające większą efektywność komunikacji. W swojej ofercie posiada również atrakcyjne cenowo usługi dla odbiorców indywidualnych. Jest organizacją elastyczną, a oferta odzwierciedla najlepsze wzory na rynku światowym. Priorytetem działalności TelePolska jest świadczenie najwyższej jakości usług przy zachowaniu konkurencyjnej ceny i profesjonalnej obsługi Klienta. Wysoką jakość usług gwarantują doświadczeni pracownicy i nowoczesne technologie. Więcej informacji o TelePolsce: www.telepolska.pl, oraz o projekcie SOT: www.spolecznyoperator.pl. Dodatkowych informacji udziela: Michał Chmielewski michal.chmielewski@magnifico.com.pl 601 893 867